1. Պայմանների ընդունում

Սույն Օգտագործման պայմանները («Պայմաններ») պարտադիր իրավական համաձայնագիր են Ձեր և https://hidoctor.am կայքի միջև: («Հայդոքթր» «մենք» կամ «մեր»): «Օգտվող», «Դուք» և «Ձեր»-ը վերաբերում են այն անհատին կամ կազմակերպությանը, որն օգտագործում է Հայդոքթրի Հարթակը («Հարթակ»): «Հարցատուն» վերաբերում է այն անձին, ով հարց է տալիս Հարթակում: «Փորձագետը» վերաբերում է այն անձին, ով պատասխանում է հարցին Հարթակում: «Օգտվողներ» են հանդիսանում Հարցատուն և Փորձագետը: Բացառությամբ Ձեր՝ որպես Փորձագետի կամ որպես Փորձագետ հանդես գալու դիմումի, սույն Պայմանները կարգավորում են Ձեր՝ Հարթակի օգտագործումը: Օգտագործելով կամ այլ կերպ մուտք գործելով Հարթակ կամ սեղմելով ընդունել կամ համաձայնել այս Պայմաններին, Դուք (1) ընդունում և համաձայնում եք սույն Պայմաններին և (2) համաձայնում եք տեղեկատվության հավաքագրմանը, օգտագործմանը, բացահայտմանը և այլ մշակմանը, ինչպես նկարագրված է մեր Գաղտնիության քաղաքականության մեջ, և (3) համաձայնում են հետևել բոլոր կանոններին, քաղաքականությանը և պատասխանատվությունից հրաժարվելու հայտարարություններին, որոնք տեղադրված են Հարթակում կամ որոնց մասին Դուք տեղեկացված եք: «Դուք» կամ «Ձեր» բոլոր հղումները, ըստ կիրառության, նշանակում են այն անձը, ով ցանկացած ձևով մուտք է գործում, օգտագործում է Հարթակը: Եթե Դուք օգտագործում եք Հարթակը կազմակերպության անունից, Դուք ներկայացնում և երաշխավորում եք, որ իրավասու եք պարտավորեցնել այդ կազմակերպությանը, Ձեր կողմից Պայմանների ընդունումը կհամարվի նաև ընդունում այդ կազմակերպության կողմից, և «Դուք»-ը և «Ձեր»-ը սույն հոդվածում պետք է վերաբերվեն այդ կազմակերպությանը, նրա տնօրեններին, աշխատակիցներին և գործակալներին:

2. Պայմանների կամ Հարթակի փոփոխություն

Հայդոքթրը իրավունք է վերապահում իր ողջամիտ և միանձնյա հայեցողությամբ փոփոխել կամ փոխարինել սույն Պայմանները ցանկացած ժամանակ: Դուք պատասխանատու եք ցանկացած նման փոփոխությունների վերանայման և ծանոթանալու համար: Եթե մենք որոշենք, որ Պայմանների վերանայումը, մեր հայեցողությամբ, էական է, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, ինչպես պահանջվում է օրենքով: Պայմանների ցանկացած փոփոխությունից հետո Ձեր կողմից Հարթակի օգտագործումը նշանակում է, որ ընդունում եք Պայմանները որպես փոփոխված: Եթե Դուք չեք ընդունում փոփոխությունները, Դուք պետք է դադարեցնեք Հարթակի օգտագործումը: Հայդոքթրը իրեն իրավունք է վերապահում ցանկացած ժամանակ փոփոխելու, կասեցնելու կամ դադարեցնելու, ժամանակավորապես կամ մշտապես, Հարթակը կամ հարակից ծառայությունները (կամ դրանց որևէ մասը)՝ նախազգուշացնելով կամ առանց դրա: Բացառությամբ սույն Պայմաններով սահմանված՝ (կամ ինչպես պահանջվում է օրենքով) Ձեր կատարած վճարումների կամ դրանց վերադարձի, Դուք համաձայնվում եք, որ Հայդոքթրը պատասխանատվություն չի կրի Ձեր առջև Հարթակի որևէ փոփոխության, կասեցման կամ դադարեցման համար։

3. Նպատակ և գործառույթ

1.Հասարակությանը հեռահար բժշկական օգնության տրամադրում։2․Հիվանդանոցային պայմաններում բուժում ստանալու անհնարինության պայմաններում բժշկական խորհրդատվության և բուժման տրամադրում, կազմակերպում։3․ Հարթակի հետ համագործակցող բժշկական կազմակերպությունների կողմից տրամադրվող բժշկական ծառայությունների մատչելի սակագներով տրամադրում։ .

4. Հարցատուի իրավունքները

Հարցատուն իրավունք ունի՝ 1․ Կատարել գրառումներ, գնահատել և մեկնաբանել իրականացված խորհրդատվությունը և Փորձագետի աշխատանքը։ 2․ Ուղղել յուրաքանչյուր բնույթի հարց՝ իր առողջության հետ կապված։ 3․ Պահանջել այլ Փորձագետի կարծիք-խորհրդատվություն և երկրորդ կարծիք լսելու իրավունք։ 4․ Տեղեկություն ստանալ իրեն անմիջականորեն ծառայություններ մատուցող բուժաշխատողների որակավորման մասին։ 5․ Պահանջել Փորձագետի օգնությանը դիմելու փաստի, իր առողջական վիճակի, հետազոտման, ախտորոշման և բուժման ընթացքում պարզված տեղեկությունների գաղտնիության ապահովում, բացի ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերի։ .

5. Հարցատուի պարտականությունները

Գրանցվելով Հարթակում՝ Հարցատուն պարտավոր է 1. Ծանոթանալ սույն կանոնադրությանը և պահպանել դրա դրույթները։ 2․ Հարցադրման ժամանակ կատարել համապատասխան վճարումները։ 3․ Հարգալից վերաբերվել խորհրադտվություն իրականացնող Փորձագետների նկատմամբ։ 4․ Գրառումները կատարել բացառապես հայատառ։ Համապատասխանաբար ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով գրառումները կատարել ռուսերեն և անգլերեն տառերով։ 5․ Սեփական առողջության, այդ թվում նախկինում ունեցած հիվադությունների, բուժումների, դեղերի նկատմամբ ալերգիկ ռեակցիաների վերաբերյալ ամբողջական ինֆորմացիա տրամադրել Փորձագետին, լրացնել առողջության մասին ամբողջական տեղեկատվությունը համապատասխան բաժնում։ 6․ Ծառայությունների մատուցման ընթացքի վերաբերյալ ճշտումներ իրականացնելիս չխոչընդոտել Փորձագետի կողմից իր պարտականությունների իրականացմանը։ 7․ Հետևել Փորձագետի ցուցումներին։ 8․ Փորձագետին տեղյակ պահել իր առողջության յուրաքանչյուր փոփոխության մասին, անհրաժեշտության դեպքում դիմել մոտակա հիվանդանոց։ 9․ Շտապ դեպքերում դիմել շտապ օգնության ծառայություն և չսպասել Հարթակում Փորձագետի պատասխանին։ 10․ Իր վրա վերցնել՝ Հարթակում Փորձագետի կողմից իրականացված խորհրդատվության և բուժման ռիսկերը և բարդությունները, գիտակցելով, որ վիրտուալ տիրույթում հնարավոր են որոշակի բացթողումներ, մասնավորապես հնարավոր չէ օբյեկտիվորեն գնահատել հիվանդի ընդհանուր առողջական վիճակը։ Հարթակի և Հարթակում խորհրդատվություն իրականացնող Փորձագետների կողմից առաջնահերթ խորհուրդ է տրվում դիմել կոնսուլտացիայի բուժհիմնարկներ, ստանալ մասնագիտական խորհրդատվություն, հետազոտություններ և բուժում իրականացնել հիվանդանոցային պայմաններում։ Հարցը ուղղելով, Հարցատուն հաստատում է, որ հարցադրման պահին հնարավորություն չունի դիմել մոտակա բուժհիմնարկ և բուժօգնությունը իրականացվում է իր խնդրանքով։ 11․ Գիտակցել, որ յուրաքանչյուր պահի հնարավոր է փոփոխվեն բժշկական միջամտության տեսակը, մեթոդը և ծավալը, փաստացի հնարավորություն չտալով շարունակել հետազոտությունները և բուժումը առցանց ծառայության միջոցով։ 12․ Գիտակցել, որ հարցը ձևակերպելով համաձայնություն է տալիս ազատ կամահայտությամբ, սթափ դատողությամբ, ընկալել և ըմբռնել է բժշկական խորհրդտավության, իրականացվելիք բուժման համար անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, բնույթը, նշանակությունը, ռիսկերը, բարդությունները և հետևանքները։ 13. Պարզել բոլոր իրեն հուզող հարցերի պատասխանները բուժող Փորձագետի հետ մինչ բուժման սկիզբը և ստանալ բուժումը սեփական ցանկությամբ։ .

6. Հարթակի իրավունքները

1․ Անհարգալից վերաբերմունք դրսևորող Հարցատուների հարցերը թողնել անպատասխան, առանց գումարի վերադարձի։ 2․ Խորհրդատվության իրականացման ընթացքում, եթե Փորձագետի կողմից հայտնաբերվում են իրավիճակներ, որոնք պահանջում են հրատապ բուժական միջամտություններ, կամ անհրաժեշտ է հետազոտում և խորհրդատվության իրականացում հիվանդանոցային պայմաններում, Փորձագետը իրավունք ունի չիրականացնել խորհրդատվությունը՝ խորհուրդ տալով Հարցատուին դիմել մոտակա բուժկենտրոն։ .

7. Հարթակի պարտավորություններ

1․ Հարթակը չի կրում պատասխանատվություն իրականացված բժշկական խորհրդատվության և դրա հետևանքների համար։ 2․ Հարթակը պարտավորվում է գրանցել միայն հավաստագրված Փորձագետների։ 3․ Հարթակը պարտավորվում է Հարցատուի վճարումից հետո կազմակերպել բոլոր հարցերի ընդունումը և ուղղորդումը համապատասխան Փորձագետներին։ 4․ Հարցը ընդունելուց հետո Փորձագետը պարտավորվում է սեղմ ժամկետներում պատասխանել հարցին։ 5․ Փորձագետի կողմից հարցի հաստատման, սակայն չարձագանքելու դեպքում Հարթակը պարտավորվում է հարցը ուղղորդել այլ Փորձագետի հարցադրումից 24 ժամվա ընթացքում։ 6․ Հարցատուի հարցի անպատասխան մնալու դեպքում Հարթակը պարտավորվում է վերադարձնել վճարված գումարը։ 7․ Պարտավորվում է Հարցատուի՝ Փորձագետի օգնությանը դիմելու փաստը, անձի մասին անձնական ինֆորմացիան, վիճակի, հետազոտման, ախտորոշման և բուժման ընթացքում պարզված տեղեկությունները գաղտնի պահել, բացի ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերի։ 8․ Հարթակը պարտավորվում է պահպանել իրականացված խորհրդատվությունը մոտակա 2 տարիների ընթացքում։ Սահմանված ժամկետից հետո Հարթակը իրավունք ունի ջնջել ինֆորմացիան։ .

8. Արգելքներ

Որպես Հարթակի Օգտվող՝ Դուք համաձայնում եք չօգտագործել Հարթակը սույն Պայմաններով անօրինական կամ արգելված կամ որևէ այլ նպատակի համար, որը ողջամտորեն նախատեսված չէ Հայդոքթրի կողմից: Որպես օրինակ, և ոչ որպես սահմանափակում, Դուք համաձայնում եք, որ արգելված է. Ուղղակի կամ անուղղակիորեն շահարկել, խաթարել կամ խաթարել Օգտագործողի կամ այլ հետադարձ կապի գնահատականների, զեկույցների կամ համակարգերի ամբողջականությունը Հարթակում, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով դրանով, այլ Օգտվողների մասին կեղծ հաշվետվություններ ներկայացնելով. Հարթակում հաստատել պրոֆեսիոնալ-հաճախորդ հարաբերություններ. Ստեղծել բազմաթիվ հաշիվներ հարթակում; Հարթակ մուտք գործելու համար օգտագործել մեկ այլ Օգտվողի հաշիվ. Դրսևորել վարք, որը խարդախ, ոչ ճշգրիտ, խախտող, զրպարտող, վիրավորական, անպարկեշտ, պոռնոգրաֆիկ կամ այլ կերպ խախտում է Հայդոքթրի կամ Օգտվողների կամ որևէ այլ երրորդ կողմի որևէ օրենք կամ իրավունք, ներառյալ գաղտնիության իրավունքները, հեղինակային իրավունքները կամ մտավոր սեփականության այլ իրավունքներ։ Ուղղակի կամ անուղղակիորեն ուղարկել հղումներ, որոնք տանում են փոխկապակցված ծրագրերի, բազմամակարդակ մարքեթինգային սխեմաների կամ թեմայից դուրս բովանդակության։ Խախտել ցանկացած տեղական օրենք, կանոնադրություն, կարգադրություն, կանոնակարգ կամ էթիկական օրենք։ Ներկայացնել ցանկացած բովանդակություն, որը պարունակում է վիրուսներ, տրոյական ձիեր կամ համակարգչային ծրագրավորման այլ ընթացակարգեր, որոնք կարող են վնասել, վնասակար կերպով խանգարել, գաղտնի կերպով գաղտնալսել կամ օտարել որևէ համակարգ, տվյալ կամ անձնական տեղեկատվություն, Բացառությամբ Հայդոքթրի կողմից ուղղակիորեն թույլատրված դեպքերի, պահանջել կամ այլ կերպ պահանջել Օգտվողներից այլ անձնական տեղեկատվություն, բացառությամբ այն տեղեկատվության, որը խիստ անհրաժեշտ է Հարթակի նպատակների համար օգտագործելու համար, Ներկայացնել ցանկացած հաղորդագրություն, որը քարոզում է անօրինական գործունեություն կամ քննարկում է անօրինական գործողությունները՝ դրանք կատարելու մտադրությամբ. Զբաղվել ցանկացած գործունեությամբ, որը կարող է պատճառ դառնալ, որ մենք խախտենք որևէ կիրառելի օրենքը, կանոնադրությունը, կարգադրությունը կամ կանոնակարգը. Տրամադրել տեղեկատվություն Հայդոքթրի մասին ցանկացած այլ կայքերում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ Դուք ուղղակիորեն նշում եք, որ Ձեր հայտարարությունները արված չեն Հայդոքթրի անունից և հավանություն չունեն մեր կողմից։ Սխալ կերպով ենթադրել Հայդոքթրի հավանությունը, գործընկերությունը կամ այլ կերպ մոլորեցնել ուրիշներին Հայդոքթրի հետ Ձեր կապի վերաբերյալ. Հավաքագրել, խնդրել կամ կապ հաստատել ցանկացած ձևով Փորձագետների կամ Հարցատուների հետ աշխատանքի կամ որևէ այլ օգտագործման համար, որը հատուկ նախատեսված չէ Հարթակի կողմից. Մուտք գործել Հարթակ՝ նմանատիպ կամ մրցակցային կայք, ապրանք կամ ծառայություն ստեղծելու համար, որը կարող է մոլորության մեջ գցել Օգտվողներին՝ ունենալով նույն կամ նմանատիպ օգտատիրոջ միջերեսը, ապրանքները և ծառայությունները, որոնք ներկայացված են Հայդոքթրում: .

9. Վճարներ և փոխհատուցման քաղաքականություն

Ա․ Հարթակը թույլ է տալիս Հարցատուներին հարցեր ուղղել Փորձագետներին առարկայական կատեգորիաների վերաբերյալ և հեշտացնում է Հարթակի Փորձագետների հետ հաղորդակցությունը չատի միջոցով: Հարցերն ուղարկվում են Փորձագետների էլ. փոստին, որոնք ծանուցվում են, և հարցմանը արձագանքող առաջին Փորձագետը նշանակվում է որպես պատասխանող:


Բ․ Վճար․ Հարց տալու իրավունք ստանալու համար Հարցատուն առցանց վճարում է 1000 դրամ։


Գ․ Փորձագետի կողմից հարցի հաստատման, սակայն չարձագանքելու դեպքում Հարթակը պարտավորվում է հարցը ուղղորդել այլ Փորձագետի հարցադրումից 24 ժամվա ընթացքում։ Հարցատուի հարցի անպատասխան մնալու դեպքում Հարթակը պարտավորվում է վերադարձնել վճարված գումարը՝ 1000դրամ։


Դ․ Գումարի փոխհատուցում հնարավոր է հետևյալ դեպքերում․

  • Հարցատուն պատասխան չի ստացել իր հարցին:
  • Փորձագետի կողմից ոչ ճիշտ վերաբերմունք է ցուցաբերվել Հարցատուի նկատմամբ:
  • Փորձագետի կողմից սխալ ցուցում է տրվել տվյալ դեպքի համար։
  • Հարցատուն պնդում է, որ սխալմամբ է հարցում արել և իրականում հարցեր չունի:


Ե․ Փորձագետի հետ զրույցի ընթացքում, եթե խորհրդատվությունը շարունակելու համար անհրաժեշտ է գումար վճարել, ապա այն իրականանում է միայն Հարցատուի ցանկությամբ՝ նախապես ծանոթանալով բժշկի հետ և ունենալով նախնական զրույց: Եթե Հարցատուն չի ցանկանում շարունակել խորհրդատվությունը, ապա նամակագրությունը արխիվացնելու հարցում է ուղարկվում։ Կարելի է դիմել այլ մասնագետի խորհրդատվության, որը նույնպես վճարովի ծառայություն է:


Զ․Գումարի վերադարձ լինելու է միայն այն դեպքում, եթե Փորձագետը չի արձագանքել կամ արձագանքել է շատ ուշ: Կայքը Փորձագետների պատասխաններին մասնագիտական որակավորումներ չի տալիս: Մենք հետևում ենք միայն, որպեսզի Հարցատուները ժամանակին ստանան պատասխան, և ապահովում, որ կայքում պատասխանեն միայն հավաստագրված Փորձագետներ։

9.1. Վճարման անվտանգություն և մանրամասներ

1. Բոլոր գործարքներն իրականացվում են բացառապես 3D Secure համակարգի միջոցով: Գործարք կատարող քարտապանի քարտի տվյալները պաշտպանված են:


2. Եթե քարտապանի քարտի արժույթը չի համապատասխանում գործարքի արժույթի հետ, փոխարկումը իրականացվում է համաձայն համապատասխան վճարահաշվարկային համակարգի և քարտը թողարկող բանկի կողմից սահմանված կանոնների։

9.2. Վճարի հետ ստացման կարգը

Վճարը հետ ստանալու պահանջով՝ հարկավոր է hidoctor.am@gmail.com էլ․հասցեին գրել նամակ հետևյալ բովանդակությամբ․

“Հարգելի ադմին, իմ հարցը չի ստացել արձագանք, խնդրում եմ, վերադարձնել գումարը

Հարցադրման օրը՝ ․․․
Ժամը՝․․․
Փորձագետի անունը՝ (ում ուղղվել է հարցը)․․․: “

Հարցատուն պետք է ուղարկի իր անձնագրի այն հատվածը, որտեղ նշված է անուն ազգանունը:

Մենք կուսումնասիրենք դեպքը, և կետ 9-ի Գ-ի բովանդակության հաստատման դեպքում, սեղմ ժամկետներում կվերադարձնենք գումարը՝ Հարցատուին նամակով տեղյակ պահելով մեր որոշման մասին:

10. Երրորդ կողմի հղումներ և ծառայություններ

Հարթակը կարող է տրամադրել, կամ երրորդ կողմերը կարող են տրամադրել հղումներ դեպի այլ կայքեր, հավելվածներ կամ ռեսուրսներ: Քանի որ Հայդոքթրը չի վերահսկում նման կայքերը, հավելվածները և ռեսուրսները, Դուք ընդունում և համաձայնում եք, որ Հայդոքթրը պատասխանատվություն չի կրում նման արտաքին կայքերի, հավելվածների կամ ռեսուրսների առաջարկման համար և չի հաստատում և պատասխանատվություն չի կրում որևէ բովանդակության համար, գովազդ, ապրանքներ կամ այլ նյութեր, որոնք առկա են կամ հասանելի են այդպիսի կայքերից կամ ռեսուրսներից: Դուք նաև ընդունում և համաձայնում եք, որ Հայդոքթրը պատասխանատվություն չի կրում ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն որևէ վնասի կամ կորստի համար, որը պատճառվել է կամ ենթադրվում է, որ պատճառվել է կամ կապված որևէ այդպիսի բովանդակության, ապրանքի կամ ծառայությունների օգտագործման կամ կախվածության հետ՝ ցանկացած նման կայքի կամ ռեսուրսի միջոցով: ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՂԻ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆ Է ԳՆԱՀԱՏԵԼ ՀԱՐԹԱԿԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ՍՏԱՑՎԱԾ ՑԱՆԿԱՑԱԾ ԿԱՐԾԻՔԻ, ՊԱՏԱՍԽԱՆԻ ԿԱՄ ԱՅԼ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՃՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՕԳՏԱԿԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ։ ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՆՔ ԱՊԱՎԻՆԵԼ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅԱՆԸ՝ ԿԱՊՎԱԾ ՑԱՆԿԱՑԱԾ ԿԱՐԾԻՔԻ, ՊԱՏԱՍԽԱՆԻ, ԱՊՐԱՆՔԻ, ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԿԱՄ ԱՅԼ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԵՏ: .

11. Հրաժարում պատասխանատվությունից

Դուք ինքներդ եք պատասխանատու Հարթակի Օգտվողների հետ Ձեր բոլոր հաղորդակցությունների և փոխազդեցությունների համար: Դուք հասկանում եք, որ Հայդոքթրը որևէ փորձ չի անում ճշտել Փորձագետների կամ Հարցատուների հայտարարությունները: Հայդոքթրը որևէ երաշխիք չի տալիս Հարթակի Օգտվողների վարքագծի վերաբերյալ: Դուք համաձայնում եք ողջամիտ նախազգուշական միջոցներ ձեռնարկել Հարթակի այլ Օգտվողների և այլ անձանց հետ շփման դեպքում, ներառյալ այն դեպքը, երբ որոշել եք հանդիպել անցանց կամ անձամբ: Հայդոքթրը բացահայտորեն հրաժարվում է կրել ցանկացած պատասխանատվություն Օգտվողների կամ երրորդ անձանց կատարած ցանկացած գործողության կամ անգործության համար:.